"when we wake up in the morning, we have two simple choices. go back to sleep and dream, or wake up and chase those dreams. choice is yours..."

Tuesday 19 July 2011

:: BEFORE AND AFTER ::

hap date lagik...:)..inilah jadinya kalau time keje sebok update blog. takda kerja dah ke kay Mahathir?? hahahaha...sebab aku takda kerja laaa aku rajin giler update blog. siapa suruh kau blok FB. kan aku dah jadi rajin nak update blog. kau kalau nak kena santau dengan aku, berani laa kau blok blog pulak...[betol ke ayat aku nie?? lantokleee]... 

tadi ntah macam mane, aku terjumpe gambar lame aku. tahun 1998. time tue aku 1st year kat UTM, Kuala Lumpur. aku dengan kawan-kawan aku laaa..din, najib, ham..hmm najib dengan ham aku x tau ape citer. apa yang terjadi kat diorang aku tak tau. yagn aku tau takat ne dinlaa..keje kat temerloh..nikah dah pun...aku je belom lagi. belom ade rejeki...tunggulaa aku abis belajar dulu hikhikhik....tetiba je aku rasa aku comel...


ok..pastu aku mintak tolong kak zue [member opis aku], minta dia crop gambar aku tue & compare kan gambar aku skang dgn tahun 1998 . so aku upload laa kat sini sebagai tanda penghargaan pada kak zue, yagn rajin sangat nk crop & edit gambar aku tue....sayang kak zue lebeylaa mcm neh hehehe...


bezakan antara aku dulu dan sekarang?? mana handsome agak-agak korang??:D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...