"when we wake up in the morning, we have two simple choices. go back to sleep and dream, or wake up and chase those dreams. choice is yours..."

Monday 18 July 2011

:: Thong-logy Part 2 [untuk bacaan 20thn keatas, yg 18thn kebawah sila tutup mata..]

Thong-logy Part 2

"Thong and G-String? Oh my God! I luv it! I love wearing it, I love the sensation feeling when the string touches my butt's crack! It feels like someone is rimming my asshole! Men in thongs? Whoa, I adore…."
~Sam, penari ~

"Ini bukan pakaian dalam! Ini kerja setan merangsangkan orang. Menggalakkan maksiat! Mengarut betul!"
~Maulud, penuntut UiaM~

"Gua tengok G-string, gua stim! Tu belum lagi gua tengok G-string tu melekat kat buntut awek gua! Makin gua stim!! Tapi, jantan pakai G-string? Pesal lu tanya? Wei, lu jangan memain bro. Lu gay ke bro? "
~Dicky, Mat rempit~

"Ah, hi hi hi hi.. Jangan la tanya pelik-pelik.. Hi hi hi, malu..."
~Siti, anak Lebai Din~

"Sexy!! But only if you have a solid butt to go in with. Like my husband!"
~Sharon Wong, hot mama~

"Dulu, I suka tengok my ex-boyfriend pakai. Damn hot and it really turned me on.."
~Gawry Shri, customer service officer~

"Kalau you yang pakai, I would say yes! Itu dari pihak yang melihat lah. Dari pihak yang memakai, depends dengan cita rasa masing-masing"
~Abang Johan [bukan nama sebenar], jiran aku~

"Ha, tong apa? Macam tong sampah je aku dengar"
~Makcik Tie, peniaga nasi campur~

"Tu bukan spender yang lalu celah buntut tu ke? Ei, geli lah kita! Tak suka!"
~Ninie, staff Makcik Tie~

"Yes, sesuai bagi individu yang punggungnya mudah berpeluh macam aku"
~Jalil, graduan pertanian, UPM~

"I have 3!"
~Nazman, pengantin baru~

"I once saw a fat guy wearing it (seluar purposely di-lowered-kan), while doing aerobic at FF. Please la! Just wear it but don't show it. Geli!"
~Zazarina, telco engineer~

"My answers is NO THONG or G-STRING for men. The answers maybe YES to few people. Thong shows a 'gay'rism ethics.."
~Lokman, businessman~

"Macam lelaki gay pulak rasanya kalau pakai. I tak akan benarkan anak-anak I pakai itu macam. Tapi I suka tengok punggung my wife bila dia yang pakai. Ha ha ha ha"
~Mr Chandragasi, news vendor~

"I think it is so gay to wear G-strings"
~Joey, IT geek~

"Who cares what you wearing inside, it's the performance that counts!!!
~Azam, blog reader~

Ha, itulah antara pendapat-pendapat yang aku terima daripada rakyat Malaysia. Survey merangkumi pelbagai kaum secara rawak, lelaki dan perempuan, straight dan songsang serta peringkat umur antara 17 hingga 56 tahun. Lebih 50 pendapat diambil kira. Berikut pula adalah keputusannya [andaian sahaja];

1. Lebih kurang 60% dari kaum lelaki (gay dan straight) menerima thong sebagai male underwear.

2. Hampir 80% lelaki straight menolak thong sebagai underwear untuk lelaki. 20% lagi, ada yang cakap "Apa salahnya? Kalau awek suruh, aku pakai je lah!"

3. 89% lelaki gay menerima thong sebagai male underwear, tapi tidak semua yang suka pakai. Mereka suka tengok orang yang mereka taste saja yang pakai.

4. 70% wanita boleh terima thong sebagai underwear untuk kaum Adam. Tetapi majoriti sempat pula berpesan, "I okay jer as long as mereka tak tunjuk kat I buntut dorang!"

5. Ada dua orang kakak ni cukup suka husband nya pakai thong!! Melompat-lompat excited!

6. 1 responden lelaki dan 6 responden wanita tidak tahu apa itu thong. Aku tunjuk gambar baru tahu. Da!!

7. 1 responden lelaki ugut nak terajang aku gara-gara tanya soalan yang bukan-bukan.

8. 1 responden wanita terus lari bila aku tanya soalan. Harap-harap dia tidak berfikir bukan-bukan. =_="

P/S: Selipar di atas adalah metafora menggantikan thong. dan statistik adalah cuma khalayan aku sahaja...!!


2 comments:

Anonymous said...

hye...sy lelaki n sy pakai gstring n thong setiap ari..sy rase takde isu pakai gstring or thng adlh gay..dua perkara berbeza..sy pakai sebab selesa n rase yakin..sy pakai pn sejak skul menenangh lg smpai skrng umur 25

KEDAI EMAS TERMURAH ABAD INI said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...