"when we wake up in the morning, we have two simple choices. go back to sleep and dream, or wake up and chase those dreams. choice is yours..."

Wednesday 16 November 2011

:: ustaz Don ::

kau kenal dengan ustaz Don?? akupun tak kenal sangat ustaz nie. tapi semalam, ntah macam mana jejari runcing aku nie tertekan channel al-hijrah. pelikkan!!! orang macam aku nie selalunye suka sangat layan HBO, CINEMAX, STAR MOVIES, AMERICA'S NEXT TOP MODEL etc...mende-mende yang lagho nie memang aku suke. walaupun penahlaaa jadi ustazah pilihan dulu...eh..silap...ustaz pilihan hahahaha...

Tapi ustaz ni memang humor. semalampun bila beliau tersasul time nak citer pasal air Musta'mal cepat-cepat bilau cover balik. buat aku tersenyum sorang-sorang. kacakpun ye juge hahahaha. ntah macam mane aku boleh terpaku depan tv selama 30 minit. antara yang paling lama aku rase. Tapi lawak dia bersahaja dan ada trademark tersendiri.

yang aku dapat komen pasal ustaz Don nie, beliau mungkin jenis humble. kebanyakan ustaz yang aku jumpa, sopan santun.. cakap lemah lembut.. sampai mata aku ni pun nak lemah lembut je terkatup. Tapi bila ada ustaz Don yang muda ni agak-agak telah memberi nafas barulah dalam ceramah-ceramah di Malaysia ni.

apapun good joblaa ustaz Don...suke awak...ahaks...!!!


Ustaz Don

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...