"when we wake up in the morning, we have two simple choices. go back to sleep and dream, or wake up and chase those dreams. choice is yours..."

Wednesday 20 July 2011

:: MAJLIS PERSANDINGAN SAIFUL AKMAL DAN MUNIRAH 16-7-2011 ::

sabtu lepas, aku sebok mengisi masa lapang dengan membuat andaman pengantin. ini merupakan kerja partime aku yang ke-empat. hmmm banyakkan kerja aku. tapi belum rezki untuk aku nak kaya raya lagi. kau doa-doakanlaah aku cepat kaya...amin...!!!

ini merupakan majlis kahwin yang dah banyak kali aku buat. alhamdulillah client dengan famili diorangpun baik juga. hummm yang paling best masa aku dapat makan cendol kt majlis nie. best giler cendol tue. sampai usus aku penuh dengan cendol hehehe....hmm ini sebahagian gambar yang aku dapat update kat kau. ada lagi gambar outdoor, tapi aku belom dapat nak upload lagi. apapun enjoy yang nie dulu yek...



sedang dalam proses penataan wajah



Persalinan pengantin yang direka khas oleh team aku


aku tengah tekon memakaikan tudung







Penat aku nak buat pelamin nie. alhamdulillah jadi jugak...


1 comment:

Cahaya Inspirasi said...

wow!!! i like this color! turquoise yg cantik:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...